6 Ağustos 2010 Cuma

Turistik Memlekette Yaşayan, Yazdan ve Rustan Tiksinen Bir Genç Kızın Hikayesi

Bugün pek güzel başladım güne. Giyindim,saçımı makyajımı yaptım,topuklularımı giydim,en çok şıngırdayan takılarımı taktım,


diyete başladım,sigarayı ve alkolü bıraktım. Tamam bu son ikisi çok gerçekçi değil bence de.

Ama bi yerlerden başlamak lazımdı.

Sonra dışarı çıkayım dedim ama...Lanet olsun ki Antalya'da yaşıyorum ve hava ölümüne sıcak.Cehenneme gidip

bi serinleyip gelmeli bu gibi havalarda. Neyse ki bu kadar sıcak ve nem içinde kimsenin evinde ayıp ayıp şeyler yapamayacağını

bilmek benim için koskoca bi avuntu. Hal böyle olunca dedim ki evde oturup kıç büyütme hobime bugün de devam edeyim zira kendisi

en düzenli yaptığım hobimdir.



Zaten dışarı çıkıp napıcaksın bu havada bi sürü sarışın taş gibi hatun vardır şimdi güzel memleketimin sokaklarında.

Çıkıp da can sıkmaya ne gerek var.



Ulan cidden can sıkıcı bi durum. 21 yaşına geldim,fıstık gibi bölümde okuyorum, çok çirkin bi insan da sayılmam nezdimde;

ama hala sevgilim yok. Niye yok söylim mi?

Bu turist hatunlar var ya... Hep onların yüzünden. Ulan Allahsızlar,hepiniz mi bembeyazsınız,hepiniz mi esneksiniz,

hepiniz mi zayıfsınız laaaan?

Bi tane çirkin kilolu hatun yok mu aranızda? O cinslerini memlekette kafese kapatıp mı geliyolar anlamıyorum ki anasını satim!

Buraya gelenlerin hepsi yumurta gibi hatunlar. İnsanın kız haliyle bile sarısına banası geliyo.



Bi de içlerine hiç bişi giymeden bembeyaz bluzler, şortlar bilmem neler... NErden buluyosunuz yavrum siz bu kadar özgüveni?

Ananız babanız hiç mi terbiye vermedi size. Sen yolda,sokakta böyle gez,sonra yok efendim bize tecavüz ettiler,

yok ellediler,yok atladılar falan filan.. Atlarlar tabi. Ben de atlarım teçhizat yeterliliğim olsa.

Siz buraya geliceksiniz 2 gece sevişip gidiceksiniz diye bizim istikbalimizi

karartmanın bi anlamı var mı olum? Gidin lan memleketimden. Parası neyse vericem.

Gidin istemiyorum sizi. Kirletmeyin erkeklerimizi.

1 yorum:

  1. Şimdiiiii !!!
    Bir kadın sizi 5 senedir tanıyabilir
    Bir kadın sizi bu 5 senenin içinde defalarca siktiredebilir
    Bir kadın 5 senenin sonunda sizinle tekrar görüşmek isteyebilir
    Bir kadın sadece mesaj ve telefon konuşmalarıyla size aşık olduğunu sanabilir
    Bir kadın size en ufak şeyde bile hayatı zindan edebilir
    Bir kadın sizinle sevişmek için delirebilir
    Bir kadın sizinle sevişirken kendinden de geçebilir,gözlerinize bakarak sevdiğini söyleyebilir
    Bir kadın en tutkulu anınızda sarhoş olup birisiyle yattığını böğüre böğüre ağlayarak itiraf edebilir
    Bir kadın kız bebeğini düşüren o.ç.un birine hala aşık ta olabilir
    bir kadın tüm bunları yaşarken aynı anda başka birine de aşk yalanları söylüyo olabilir
    Ve.....
    Bir erkek tüm bunlara rağmen sevebilir......
    Şimdi....
    Neyin gerçek neyin yalan olduğunu anlayana kadar geçen zaman şimdidir !!!
    Yarın yok ! Dün Yok !
    bütün yaşananlar sadece bir an !!!
    Gerisi hikaye hacım !!
    gerisi hikaye....
    Aslolan....Şimdi !!!

    YanıtlaSil