6 Ağustos 2010 Cuma

Bana söylediğin ilk şarkı "Meleklerin Sözü Var" dı... Melekleri siktir edip kendi verdiğin sözleri tutsaydın böyle olmazdı gibi..:/

Şimdi şöyle bir şey var arkadaş: Birinin kıçına tekmeyi basacaksan sonunda, beklentilerini arttırmayacaksın. Öyle yüzük müzük takmayacaksın, bi ton adamın içinde evlenme teklif etmeyeceksin,sevişirken gaza gelip verdiklerinden daha büyük sözler vermeyeceksin. Bu böyle. Sonra "Ben askerden geldiğimde ..." diyerek başlayan hayallere dalmayacaksın.

Neden biliyo musn? Kadın dediğinin yataktaki performansıyla intikamdaki performansı doğru orantılıdır da ondan. Eğer bi kere "Senden iyisini görmedim" dediysen,en azından bunu içinden bile geçirdiysen kork o kadından. Fenadır. Sıçar ağzına.

O sırta bıraktığı tırnak izleri var ya, zevkten falan değildir yani. Sonraki hatuna mesajdır. Hani köpekler "burası benim" diye işerler ya, he işte ondan. Kedi gibiyizdir karı milleti olarak;fingirdek,sinsi, 9 canlı... Aldatırsın aldatırsın öldüremezsin. Malum "öldürmeyen acı güçlendirir" diye bi laf da var ona hiç girmiyorum.

Yani diyeceğim o ki, sen allah bilir şimdi kimlere sözler veriyorsun, kimleri inandırıyorsun "gitmeyeceğine. Ben yepyeni bir hayata adım attım sayende.. Herşey tertemiz. Arındım. Teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder